Subscribe:

Labels

moja historia

Autorem artykułu jest Joanna B.

Jeszcze nie tak dawno ważyłam 90 kg. Nosiłam rozmiar 46 . Ubrania musiałam kupować na allegro gdyż w sklepach nie mogłam nic na siebie kupić . Byłam załamana
Chciałam choć trochę schudnąć i zostawiałam majątek w aptekach na rózne preparaty które  nie były skuteczne w końcu uslyszałam o błonniku witalnym .Stwierdziłam co mi szkodzi spróbować .
Kupiłam 3 opakowania przesyłka przyszła dość szybko i zaczełam pić raz na dzień błonnik. Po pierwszym miesiącu schudłam jedno kilo .
Byłam trochę rozczarowana że tak mało ale piłam dalej błonnik.W drugim miesiącu schudłam 3 kg.Pózniej ubywało mi kolejnych kilogramów.
 Miałam więcej energii . Nie ograniczałam jedzenia .
Jadłam 3- 4 kromki chleba na śniadanie i ubywało mi kilogramów.Po roku ważyłam 74.Noszę teraz rozmiar 42.
---